REKLAMACE A VRÁCENÍ

Reklamace

V případě reklamace se celý postup řídí všeobecnými obchodními podmínkami.

Zde je stručný přehled, co dělat, když dojde k této nepříjemné situaci.

 

Poškozená zásilka

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. Při poškození vyplníte reklamační

formulář přímo s řidičem dopravy.

 

Zboží je nekompletní nebo neodpovídá objednávce

V tomto případě prosím napište e-mail na info@vbetonu.cz, v nejkratší možné době se vám ozveme.

 

Zboží je vadné

Pro uplatnění reklamace pište na e-mail info@vbetonu.cz nebo volejte na telefonní číslo + 420 725 730 077

nebo + 420 604 359 926. Tento kontakt Vám poskytne informace jak dále v reklamaci postupovat. Rozmyslete si,

zda chcete zboží vyměnit či vrátit. Zboží je nutné vrátit na adresu odesílatele, včetně vyplněného formuláře a dokladu o koupi.

Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě.

 

Vrácení

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží.

O odstoupení od kupní smlouvy je možné nás informovat předem na emailovou adresu info@vbetonu.cz.

Zboží je nutné vrátit na adresu odesílatele, včetně vyplněného formuláře a dokladu o koupi (zboží musí být vráceno v bezvadném stavu).

Zpět do obchodu