REKLAMACE A VRÁCENÍ
Reklamace
V případě reklamace se celý postup řídí všeobecnými obchodními podmínkami.
Zde je stručný přehled, co dělat, když dojde k této nepříjemné situaci.
Poškozená zásilka
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. Při poškození vyplníte reklamační
formulář přímo s řidičem dopravy.
Zboží je nekompletní nebo neodpovídá objednávce
V tomto případě prosím napište e-mail na info@vbetonu.cz, v nejkratší možné době se vám ozveme.
Zboží je vadné
Pro uplatnění reklamace pište na e-mail info@vbetonu.cz nebo volejte na telefonní číslo + 420 725 730 077
nebo + 420 604 359 926. Tento kontakt Vám poskytne informace jak dále v reklamaci postupovat. Rozmyslete si,
zda chcete zboží vyměnit či vrátit. Zboží je nutné vrátit na adresu odesílatele, včetně vyplněného formuláře a dokladu o koupi.
Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě.
Vrácení
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží.
O odstoupení od kupní smlouvy je možné nás informovat předem na emailovou adresu info@vbetonu.cz.
Zboží je nutné vrátit na adresu odesílatele, včetně vyplněného formuláře a dokladu o koupi (zboží musí být vráceno v bezvadném stavu).